Direktlänk till inlägg 17 maj 2010

Sista timmarna av Måndagen...

Av Magnus Stålnacke - 17 maj 2010 23:49

Då var denna dag snart över.. första dagen på ledigveckan tillbringades i stadshuset med kommunstyrelsemöte.

 Mötet som hade 44 ärenden på dagordning, hade vid 17.30 tiden endast avklarat 5 ärenden.

Mitt humör brusade upp och jag valde att lämna sammanträdet.

 Jag tror och vet att mötena skulle bli mer effektiva om vi sansade oss och höll oss till ämnet, men icke sa nicke…SUCK!

 Hur ska vi någonsin få in nya människor och framför allt yngre förmågor att engagera sig politiskt??


Ja den som lever får se…


Har inhandlat igen från tradera… Det är nästan, å då menar jag nästan beroende framkallande..


Inhandlade min nya vintermössa (se första bilden) samt ett cigarett fodral från Tyskland.


 

 

 


Nu sova, vad morgondagen kommer med får man se imorron… Natti natti.

 
 
Ingen bild

mig

18 maj 2010 21:08

Titta in på denna sida, innehåller sånt som du samlar på, Bengt kan säkert även hjälpa till.
http://www.estonianmarket.com/htmls/loppmarknaden.htm

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magnus Stålnacke - 29 september 2011 06:56

      Igår vittjade jag och svärmors gubbe näten vi släppt kvällen innan, 57 sikar är inte dåligt.. Så det blev att rensa fisk, och gå igenom näten på förmiddagen.  Känns skönt att vattnet stabiliserat sig, och fisken börjat stimma, vi har ...

Av Magnus Stålnacke - 27 september 2011 11:36

  Massor av vatten har flytit under broarna sen sist...det är ju över ett år sedan jag skrivit.  Men bättre sent än aldrig...brukar man ju säga! Förra hösten var en jobbig tid, jag opererades för navelbråck som jag gått med för lång tid, operati...

Av Magnus Stålnacke - 7 september 2010 10:41

Oj vad länge sedan jag uppdaterade sidan..  Men jag har haft semester och det har inte funnits tid till att sitta framför datorn och blogga...    Här kommer lite bilder från Frostkåge, när jag gumman och min kompis Leif fällde storbjörken..Det va...

Av Magnus Stålnacke - 29 juli 2010 20:24

Livet rullar på...skönt med ledighet! Har kommit hem från en liten fiskeresa med spö och nät, vilket harr fiske jag hade.        Å vilket näfiske jag hade... bra med sik!  Har rökt både harr och sik.       Imorron drar jag å Alex...

Av Magnus Stålnacke - 27 juli 2010 22:01

      Varje år längtar man efter semestern, å varje år så längtar man tillbaka till jobbet.  Är nog en arbetsnarkoman (blev ngr timmar övertid denna månad), regnet strilar ner... har inte blivit nå fiske än, men jag har ju bara varit ledig i...

Presentation


Kille som har åsikter och står för dom!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards