Alla inlägg den 29 september 2011

Av Magnus Stålnacke - 29 september 2011 06:56


 


Igår vittjade jag och svärmors gubbe näten vi släppt kvällen innan, 57 sikar är inte dåligt.. Så det blev att rensa fisk, och gå igenom näten på förmiddagen.

 Känns skönt att vattnet stabiliserat sig, och fisken börjat stimma, vi har ju haft rena vårfloden efter 3 veckors konstant regnade.


 


Annars rullar allt på, Lindas mage växer, nu börjar man se att det finns något som gror där inne! det är en oerhörd fantastisk känsla att det finns ett litet liv där inne.

 Jag är väl ganska kelig av mig och vill klämma och smeka magen hela tiden, men jag tror att alla blivande pappor är likadana.

 Det tråkiga i kråksången är gummans eviga huvudvärk, och illamående, jag försöker att vara där och hjälpa till så mycket jag kan. Bland annat så brukar jag komma med kaffe på sängen på morgonen, laga mat, passa upp... så mycket mer kan jag inte göra, men det uppskattas, igår sa hon till mig att jag är så gullig!


Snart är mina fyra dagars semester över...på fredag går jag på nattskift, men det är ju bara 3 snabba skift innan det är måndag morgon och en sju dagar lång ledigvecka kommer...



Magnus "Stålis" Stålnacke

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kille som har åsikter och står för dom!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards