Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Magnus Stålnacke - 16 juni 2010 13:02

Då var man åter i verkligheten efter en ledigvecka och en veckas semester…

 Ledigveckan tillbringades i Frostkåge i gummans torp, för att läsa mer kan ni besöka hennes blogg, kolla länken på vänstersida!!

 


 Semesterveckan startade med Kommunfullmäktige möte, nu är det bara ett möte kvar på denna mandatperiod… ska bli så skönt!!!

 Onsdagen var det miljö och byggnämndsmöte, det var sista mötet innan sommaren, det kändes åxo skönt! Så nu kan man förhoppningsvis slappna av från det politiska uppdragen och vila upp sig under sommaren.

 Resten av veckan har jag gjort iordning trädgården här i Poikkijärvi, krattat, klippt gräsmattan, planterat blommor, buskar, m.m För att säga det själv så blev jag riktigt nöjd!!!

   

 

 

           

 Sen har jag och Linda sågat, kluvit, staplat ved, eldat bort sågspån och spillvirke som inte ska användas till nått.


Söndag grillade vi fläskfile med nån thailändsk marinad.. morsan och farsan bjöd vi på mat… riktigt trevligt…

Nu har jag arbetsvecka eftermiddag..sen blir det ner till Västerbotten igen…ska bli nice

Presentation


Kille som har åsikter och står för dom!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards