Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Magnus Stålnacke - 4 februari 2010 21:37

  Fonus transportbil...




Inte kom jag iväg med skoter idag heller, var tvungen att sticka på en körning till Karesuando, vägen upp efter vår östra kommundel var väldigt enslig. På vägen upp möte jag tre personbilar och en långtradare!?

 Att säga att det är mycket trafik är väl att ta i....


  Gles trafik efter E 45:an


Annars så gick resan bra, mycket ren var det efter vägen.

 I Vittangi var jag in på pastorsexpeditionen och fick mig en kopp Java av kusin Åsa.

Vi surrade lite om allt möjligt mellan himmel och jord.


 


  Många ödehus finns det i vår kommun


Nu ska jag ta och förbereda ryggsäcken, imorron ska jag väl komma iväg med skotern!!!

 Till helgen ska jag och gumman vara här i byn, förhoppningsvis blir det mycket skotrande och grillande av korv, bara vi har vädrets makter med oss och att hennes Artic Cat startar... nå nå den som lever får se

Ovido - Quiz & Flashcards