Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Magnus Stålnacke - 9 februari 2010 22:05

Ja, då har jag blivit nominerad till att sitta i Gruvtolvans styrelse. Det känns hedrande.

 Droppen som fick bägaren att rinna över, eller hur man nu brukar säga var:

 Underjordarna har tjatat på mig i över ett år att ställa upp, men jag har nekat i sten, men när jag fick ett telefonsamtal från verken, har jag tänkt om!

 Finns det så många som vill ha mig i styrelsen, då är det min förbannade skyldighet att ställa upp! Och försöka ändra riktningen...

 Fortfarande är jag bara nominerad det kommer ett val, men jag hoppas alla kommer till mötet och röstar... Jag bryr mig inte vem folk röstar på, bara man röstar...


Annars så har jag fått byta skift med en arbetskollega, så jag å gumman jobbar lika fram till fredag.  Saknar henne och myset...:)

 Nä nu sängen, ska besikta Mazdan imorron...


Ovido - Quiz & Flashcards