Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Magnus Stålnacke - 16 maj 2010 12:18

Söndagen är här...äntligen!

 Vilken jävla skitvecka det har varit, har inte alls varit pigg. Orkeslös, trött och hängig. Igår var första dagen den här veckan som jag var lite pigg.


Efter mkt tjat från gumman har jag nu tagit tag i saken och bokat tid till läkare.

 Den 25 maj ska jag gå och visa upp mitt navelbråk. Förra året i Juni när jag och farsan skulle sjösätta min Stålnacke båt, lyfte jag så illa så det brände till i magen strax ovanför naveln, inte tänkte jag nå mer på det, jag hade ganska rejält ont i två veckor. Sen blev det bättre, sen har det hållt på från och till, med värk! men man tror ju att det ska gå över, men icke! nu har det ju blivit som lite sämre, men det kan ju bero på att jag gått upp några kilo i vikt åxo, men det är ju bättre att kolla upp det.

 Jag har ju väldigt hög smärttröskel, så man tuffar ju på som tåget.. det är väl kanske inte så bra alla gånger.


 Nu är det bara ett skift till innan ledigveckan är här, gummans ledigvecka är slut, så hon jobbar förmiddag nästa vecka.

 Få se om det blir nå övertid nästa vecka, har sagt åt basen att jag kan jobba tisdag-söndag om det behövs!

 Imorgon blir det att besöka stadshuset och vara med på Kommunstyrelsen. det tar väl hela dagen, så jag är väl inte hemma förrän till kvällen...


Lite nya saker till min samling som jag ropat in på Tradera:


       

Presentation


Kille som har åsikter och står för dom!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards