Direktlänk till inlägg 21 mars 2010

Trött, men snart bär det av...

Av Magnus Stålnacke - 21 mars 2010 23:44

Trött, trött, trött är bara förnamnet.

 Vilken vecka... stress, stress, stress... Men nu är den äntligen över.


Var på mitt första medlemsmöte ikväll på Vänsterpartiet. Kändes MKT bra, tror jag har hittat hem eller vad man nu brukar säga.


Imorron sticker jag och arbetskollegan Sten iväg på en 4 dar lång arktur. ska bli härligt att få se kalfjällen, pimpla röding och bara njuta av lugnet..

 Ledigveckan har börjat idag klockan 14.30 för att vara exakt... väntar bara på att älgköttet ska koka klart, sen ska jag sova..


För övrigt så har min dator tjorvat utav bara den.. Därför har jag inte kunnat blogga eller så, men nu så verkar den funka igen... jaja det är mkt man inte förstår.


För övrigt fick jag 43 procent av rösterna i Gruv 12:an valet, men tyvärr räckte det inte för att komma in i styrelsen, men det visar ju ändå att jag  och många fler inte haft fel, vad gäller fackets inblandning i den kommunala politiken...


Natti natti på er...




 
 
susanne

susanne

22 mars 2010 06:42

synd på inröstningen du hade nog behövts där!

http://sibyllanshemligheter.blogspot.com

 
Ingen bild

haha

23 mars 2010 20:50

Men du måste nog fråga en varför hon röstade på Centern i förra valet??Så skratt retande att de är inte sant..Vilken ko vändning till Vänsterpartiet..Oj oj!!

 
Ingen bild

avundsjuka?

27 mars 2010 17:14

Som sagt hon din kvinna tar aldrig eller publicerar negativa saker man skrivna till henne. Ingen är väl avundsjuk på henne om de med politiken, hon kan säker vara jätte duktig. Men nog är det konstigt att inte vara ärlig i en massa saker som tex vad hon röstade på i förra valet. Hon är ju en av de som gav sin röst till Alliansen och deras politik. Men hoppas att hon gör rätt för sig nu i politiken, men som sagt jag har alltid röstat på vänstern och även varit politisk aktiv hos dem i Luleå. Men i år kommer inte min röst va med i vänstern och som sagt igen så är det en droppe i havet..Att förlora min röst på vänstern. Så lycka till på er resa i politiken.

 
Stålis

Stålis

28 mars 2010 00:29

Jag publicerar allt som inte kommer från min svärmor!

http://www.gruvarbetarensblogg.bloggplatsen.se

 
Gumman

Gumman

28 mars 2010 11:58

Anita... För det första så vet inte du vad jag röstat på... Jag var ensam i röstbåset & la mitt förslutna kuvert i valurnan.. Och det är dessutom demokrati i detta land.. Vi har valfrihet att rösta på vilket parti vi vill!
För det andra så verkar det gå dåligt för dig.. eftersom du lägger ditt tryne i andras liv.. Tråkigt.. Trodde att du kanske hade ordnat upp ditt liv, men tydligen inte!

http://www.lantligt.bloggagratis.se

 
Ingen bild

gumman

28 mars 2010 12:08

Och glömde..
Jag lägger inte ut kommentarer på min blogg där du blandar in I oxå.. Vill inte att min blogg ska vara nått forum för pajkastning!!
OCH vad har du varit för politisk aktiv i Luleå för vänstern??? I vilken nämnd eller styrelse har du då suttit????
Haha...
Bara för att man är medlem är man inte aktiv.
Du är väl medlem i ett fackförbund, inte är du fackligt aktiv för det..eller?
Nu har jag varken tid eller lust att lägga ner energi på dig. Lämna mig & mina ifred, TACK!!
Önskar dig lycka till med ditt liv!

 
Ingen bild

Anita

29 mars 2010 09:56

Jag har det bra i mitt liv, till och med bättre än du har. Jag pajkastar inte dig. jag är nog för ärlig för det. Och en vacker dag kommer nog sanningen fram även för dig. Ja du sa själv var du la din röst och jag frågade varför?? Ja alla kan ju ändra sig och i vad jag vet så dom som skriker högt och mest och ljuger kommer långt i politiken. Och skrika de kan du och ljuga. Så hoppas du får framgång. Ingen är eller kommer va avundsjuk på dig.. Hoppas du får en fin karriär och kommer dig upp i livet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magnus Stålnacke - 29 september 2011 06:56

      Igår vittjade jag och svärmors gubbe näten vi släppt kvällen innan, 57 sikar är inte dåligt.. Så det blev att rensa fisk, och gå igenom näten på förmiddagen.  Känns skönt att vattnet stabiliserat sig, och fisken börjat stimma, vi har ...

Av Magnus Stålnacke - 27 september 2011 11:36

  Massor av vatten har flytit under broarna sen sist...det är ju över ett år sedan jag skrivit.  Men bättre sent än aldrig...brukar man ju säga! Förra hösten var en jobbig tid, jag opererades för navelbråck som jag gått med för lång tid, operati...

Av Magnus Stålnacke - 7 september 2010 10:41

Oj vad länge sedan jag uppdaterade sidan..  Men jag har haft semester och det har inte funnits tid till att sitta framför datorn och blogga...    Här kommer lite bilder från Frostkåge, när jag gumman och min kompis Leif fällde storbjörken..Det va...

Av Magnus Stålnacke - 29 juli 2010 20:24

Livet rullar på...skönt med ledighet! Har kommit hem från en liten fiskeresa med spö och nät, vilket harr fiske jag hade.        Å vilket näfiske jag hade... bra med sik!  Har rökt både harr och sik.       Imorron drar jag å Alex...

Av Magnus Stålnacke - 27 juli 2010 22:01

      Varje år längtar man efter semestern, å varje år så längtar man tillbaka till jobbet.  Är nog en arbetsnarkoman (blev ngr timmar övertid denna månad), regnet strilar ner... har inte blivit nå fiske än, men jag har ju bara varit ledig i...

Presentation


Kille som har åsikter och står för dom!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards